Wednesday 21 November 2012

HARI YANG TAK INDAH......



Haiisshhh.....entahlah apa yang jd pada hari ini aku bgun2 terus nk maki orang sebagai brekpess...aku rasa aku mngalami kecelaruan emosi yang sangat kritikal....hummm!! bayangkan lah....bila aku dengaq lagu SHAE sayang yang penuh owhsem ni pon aku rasa mcm nak nagis...dan hal ini membuat aku rasa sungguh
aku tak paham....!!!

oleh kerana aku tengah cuti sem... mmng menjadi febret aku merempatkan dri d rumah kakak aku ni d keyel.. so aku bnyak mnghabiskan msa2 yang free dengan melyan crita ben 10...... dan menari lagu2 korea bersama anak2 menakan aku.....

Namun begitu, hari ni aku sungguh tak da mood...dan segala pertanyaan anak2 menakan aku kpd aku, aku sulamkan dengn kata2 kesat ....malas gila nak layan soklan depa... semuanya tahap2 A-level.....klu bg kat lecture aku soh jwap pon blom tentu depa reti jwap.. mungkin depa prefer soklan PHY....
haiisshhh.. (rasa berdosa)  =_="......

DAn   haaaaaaaaaaa!!!!! ....haaaaaaaaa!!!! dan  haaaaaaaaaaa!!!  lg yang paling2 tak indahnya ialah.......
  AKU KALAH JUDI KAT PESBUK!!!....

Alkisahnya...... semlm punya semalam.. ada kawan aku mat pejal bg 100k kat aku habuan modal main poker.. katanya..... beliau untung banyak smpai 8M....dan amat sukarlah bg warga2 poker nak mendermakan pitih2 depa kat owg len.. so aku amat lah terharu.. dan sudah ku lampirkan rasa terharu itu d pesbuk sesudah 100k masuk lam acc aku...

Dan pada masa yang sama, kat aku mmng dok ada 85k dah...bila digunakan mathemathic thap PHD total semuuaaaaaaaaaaaa harta kekayaan aku d bank poker ialah 185k...

  oleh kerana terlalu sngt boring + mood nak maki ... aku pon main la poker.... TUP2.... menang besaq 900k skali naik... maka bergembiralah aku bukan kepalangnya...
HAHAHAHAA!!! 

so aku pun main lg dengn penuh rasa takabur dan riaknya...dan dengan penuh  harapanya bulyh 5m terus mlm ni...

 Tetapi.... pekra yang paling syial telah jd selama hayat aku berkecimpung dalam dunia kepokeran ni.... aku lost 900k dlam masa tak sampai 24jam... nmpak dak roda hidup aku berputaq 360km/s... dan paling malangnya aku tak sempat nak send FUCK UUUUUU!!! nice hand  kat mamat omputih tu...HUMM!!

 Hal ini kerana, lappy aku hang terokk atau bahasa sopannya "bengong buat seketika"..... namun tiada kata cacian yang kuaq dri mulutku yang mugil lg seksi persis Scha Alyahya ni...... mungkin sebab sudah puas aku bermakian kat anak2 menakan aku  pagi td....
 HAISSHH~~ (rasa berdosa buat kali yang k 2) =_=""

oleh kerana rasa tidak puas hati yang menebal aku nak luahkan prasaan aku ni kat MAt topoiiQQ... dia tengah exam sekarang dengaq kata esok dia ada 2 paper... maka ini lah masa yang sesuai nak tensen kan dia  heheh.... (i gurau je topoiq... actually i rinduuuu kat uu ~~) 

tapi tak terangkat pon calling yang d buat.... sempat cakap ngan kak angkat dia ja...."pangilan yang blablablablablabla....... semua dah tau kot... masing punya nombot ada kak angkat sendri an...an....

tapi bukan nak kata lahh... kalau mat topoi angkat td mungkin dah ilang tensen ni hehe~~ maluuuu

kesimpulanya.....Humm tekanan.. !!! 




No comments:

Post a Comment