Friday 23 November 2012

kecewa...

hallowww!!!

sebenarnya entri yang akan saya updatekan ini bukan lah entri berunsurkan keganasan yang mampu membuat ibu2 tungal diluar sana tersentap mahupun tertacink.....(trik nafas)... dan entri ini juga bukan la satu bahan propaganda kepada rakan2 sebaya mahupon pakcik2 makcik2 yang turut meminati kembar seiras tapi tidak sebapa mahupon seibu saya untuk membuat perhimpunan membaling kulit buah durian di hadapan pejabat 8tv bagi ingin menyatakan rasa marah mahupun rasa tidak berpuas hati mereka kerana..........

SCHA ALYAHYA KALAH KEPADA NORA DANISH

ianya adalah TIDAK sama sekali!!!!!
mohon para2 pembaca paham akan perasaan saya....maka dengan ini... saya bagi pihak scha alyahya secara tidak oficially-nya mahu menyatakan bahawa  IT'S OK !!!.... sob2..

Baiklah berbalik kepada nawaitu yang asal...

tahukah anda.... terutamanya bagi insan2 yang sedang bercinta....yang mengalami masalah komunikasi bersama pasangan mereka...dan secara tidak langsungnya mengalami tekanan perasaan macam saya adalah bukan kerana pasangan mereka ini bisu.. mahupon spesies2 comel seperti lintah...pacat...lipas....dan cacing ianya adalah kerana  anda di jandakan mahupon didudakan untuk beberapa hari.... 

saya dengan ini menyeru agar insan2 ini termasuklah saya beralih arah bercinta pada otomen....

lantangnya saya menyatakan usul ini adalah kerana saya mempunyai alibi yang kuat dan kukuh. bahawa sekiranya anda anta mesej mahupon call kepada otomen tapi otomen tidak dapat reply dan angkat fon..untuk beberapa hari lamanya...... sekurang kurangnya kita tahu dia sedang menyelamatkan dunia daripada raksasa yang berhasrat untuk menakluki bumi dan menjahanamkan bumi kita... kalau manuisa?????

actually tak la trook sangat pon....


TESTEMONI 

+


*
*
*

*
 *
*
*

*

*
*
*

*

*
*
*

*

*
*
*

*
*
*
*

*








schhuuuwwweeetttttttttttt <3 <3


kesimpulannya tumbok dada hentuk pala.....sekian..





p/s : encik topoi sunguh aih kami tak kata kat ampa.. tau ampa tak kata apa.. saja kmi nak abaq awai2


2 comments: