Sunday 25 November 2012

SAWAN NAK KAWEENNN

hai ampaaaaaaaaaaaaaa~~~

hari ini kami ada satu masalah.....masalah yang besaq sangat2 selama kami idop kat dunia ni.... masalah yang tak bulyh  di rawat oleh mana2 doktor pon.... masalah yang saya sendri pon tak bulyh nak berbuat apa2... dan masalah yang kami  dok alami ni la yang membuat kami tak lalu makan nasi rini...(hat ni mohong) 

masalahnya ialah kami nak  KAHWEN !!!..... kami betui2 nak kawen!!!! haaaa  lega dah boleh dok abaq lagu tu kat ampa..... sunguh aihhhh... bukan main2... tatau la kenapa perasaan meqela ni mai tat kala kami sedang mengunyah nuget petang tadi.... 

pastu kami terngiang2 balik kata2 pujangga arwah mak kami....dia kata........
"hang ingat syookk bulyh menikah??? klu aku dulu bulyh dok undoq masa aku tamau menikah dok sorang2 seronok lagi... berat...beratttt.....menikah ni ayu oiii... bukan nak bagi ang takut.. tapi benda ni betui"

yeeeee mak.....yeeeee ayu ingatt~~~~


HHaaiisshhhh.....sebenaqnya kami ada masalah nk menikah yang tahap ketara ni dari semlam lagi... kami jadi lagu mana tatau lepas2 fon kol kami riau.... agak ke-baby-an la kat situ... astu anak menakan kami nampak dia tanya

awie: aaaayuuu....aaaaaaa.....ayu.. nape aaaaaa.....ayu nanges.....???

aku : ummmm...ayu sediihh (merengek2 untuk di pujuk oleh ank menakan sendri)

awie : . ummm xpe2 aaaaa.....aaawiiee ada.... jangan nanges2 dah.....
(cuba meyakinkan aku dengn muka schuuuuweeett-nya)

DAN.....dengan tahap kesedaran di bawah 10% dan tahap mentaliti yang otak aku terletak d betul2 tempurung lutut kiri aku ni... aku ter kata "awieeeeee... ayu nak kawennn".... kepada budak yang tahun depan baru nak masuk drjah satu....

DEMMMMM!!!!!
 
tak pa lah benda dah terlepaskan.. jadi aku pun buat perjanjian... supaya dia tak ceritakan hal itu kepada mak dia merangkap kak yong lam family aku ni..maka berlakulah persilangan jari kelingkin dan calitan tapak ibu jari antara aku dan awie

ini la awie... comelkan?? dia la anak ikan  anak menakan aku
"simpan rasia ayu nah ucuk2"

 aku bukan apa kalau rasia aku ni terbongkar di antara ahli2 keluarga kompom aku akan di jadikan bahan di pesbook.. depa2 ni memang suka mengkhinzirkan aku d kalayak ramai.. sungguh tak KEELIAAA cara tu

DAN mungkin ampa dok baca2 ni ampa macam tertanya2 apa yang aku cuba nak sampaikan kan... hahahaha!! sebenarnya aku just nak wish selmat pengantin baru ja kat kawan menari aku time kecik2 dulu cik hani... semalam (24.12.12) wedding dia.. tapi aku tak dapat nak p sebab ada job modelling bersama anak2 menakan kat keyel ni.... terkilan la tak dapat tengok kawan kahwen....dan sebab itulah terjadinya sawan
 NAK KAWEN NI

 ni la cik hani kita...cantik ja dia wif her husband... schuweettttt kan..kan.. <3


ni mekmah wif her husbnd jgk... cantikkn beliau.. dulu skolah2 hinguih leleh je.. sekarang cun mati
 dia antara bdak kelas kat SKLK yang kawen paling awai... 



ni geng SKLK yang belom menikah kecuali yg bju pink tu.. menyemak ja dia kat situ hahaha!!
yang pakai baju koko tertongek tu bila la bulyh nak menikah... aiiihss anak sapa lah tuuu.. xsenonoh pangainyewwwww... selamat cun... lalu dmaafkan.....aihs comel pulak aku possing mcm tu...

walau macam mana pommmmmmmmm

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
**
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

THE NEXXTTTTT aku pulak!!!! HAHAHAHAHA.....aku dah cup dulu nah....!!! sapa yang kawen dulu seblom aku kali ni memang pelamin depa tak selamat!!!

 DEMMMMM muka SCHA sebijik macam aku kut!!!!!!!

kesimpulan......jangan dok tengok gambaq kawen owg lama2...





p/s: hai mat topoiiiq.... awok ensem laaaaaaa pasni kita nahhh..nahhhh 3 kaler nah...merah,,merah..n merahh.



No comments:

Post a Comment